söndag, april 12, 2009

Söndag - Påskdagen?

Godmorgon! Idag sov jag verkligen länge, men det kan bero på att jag vaknade tusen gånger inatt och nu på morgonen och kunde inte somna om så lätt heller. Sånna här sömnproblem hade jag förut när jag jämt lyssnade på Rockkanalen på radion, så jag började med mix Megapol igen och då kunde jag somna, men nu har jar Rockkanalen på igen och sömnproblemen har kommit tillbaka. Är nog för att det är så mycket bra låtar så man måste ligga och digga med.
Men nu är jag iallafall vaken och har pratat massa med Emma på msn, hon lyssnar verkligen jämt på mina problem. Tack Emma.
Ska väl gå upp nu och få i mig något att äta, sen fixa mig för jag, mamma och pappa ska till min morbror Kimmo för vi ska ge mig kusin påskägg idag. Så blir väl där nån timme och hälsar på, jag har inte vart där på säkert 1,5 år så känner att jag lär följa med.
Vi hörs när jag kommer hem!

1 kommentar:

Carro sa...

Joo det är rätt så dyrt men verkligen värd det! ;D Mitt hår blir iallafall underbart av det, är vel olika på olika hår typer också.