fredag, april 17, 2009

Fredag!

Godmorgon! Vaknade vid 09:30 tiden idag fast jag egentligen skulle upp vid 8:00. Men nu är jag nästan klar efter att ha ätit frukost, duschat, blåst håret, plattat håret och sminkat mig. Dags att fixa frisyr och byta om nu sen ska jag åka till Gävle.
Igår vart det ingen uppdatering här i bloggen, låg hemma hela dagen. Kollade på "Hjälp jag är med i en Japansk tv-show" också, alltid lika roligt. Ni har väl sett det?
Va som händer ikväll vet jag inte riktigt men har några alternativ.
1. Hänga med syster och hennes pojkvän och deras vänner ut i Gävle på Wasteland där The scrags (Syrrans kompisar) ska spela.
2. Vara schaför (stavning?) åt syrran och hennes pojkvän ikväll.
3. Bara vara ute och åka bil runt runt, i Sandviken och Gävle eller något.
Ne dags att fixa sig, vi hörs i eftermiddag!

1 kommentar:

peter sa...

4. åka till peter å leka med honom :)