söndag, april 05, 2009

Bilder!

Här är lite blandade bilder från helgen, dock inte så många!

I Fredags drack jag och Meliza mellan 15-20 shots på krogen.
I Lördags kom min söta vän Elin till Sandviken.
Vi var och handlade lite på Rusta och DollarStore där Elin köpte rosa skitpåsar till sina katter.
HAHA. Sen fick vi åka med några varv i hennes ursnygga bil.

Och både Fredag och Lördag så var det marknad i Sandviken, där stod Jesusbusen.
Folket som var med i den" församlingen" hade t-shirts där det stod: JESUS LEVER, vilket jag tycker var roligt.

Marcus & Meliza, kära är dom och det syns.
I Fredags började vi festa vid 15:00 tiden redan.
På bilden är det Viktor och Meliza.
I Fredags så åkte jag in till Meliza, vi mötte upp Marcus som kom med bussen från Gävle. Sen gick vi på stan och kollade på marknaden tills vi fick in Viktor till Sandviken, han var hos hans flickvän som är svartsjuk som bara den i Storvik. Tråkigt att hon inte släpper iväg honom för att umgås med kompisar. Men men till slut kom han in och vi gick till taket och satt i solen och snackade och började smådricka lite. Senare på kvällen drog vi till resecentrum och mötte upp Pervis och 2 till personer. Sen vart det slagsmål (nästan) för det var missförstånd med någon mörkhyad person m.m Så han ringde dit sina kompisar, men det löste sig till slut. Lite konstigt att vissa inte vågar göra något själv utan måste ringa dig 20 till pers, fast han hade kniv och allt. Men jag vet inte så mycket för det var inte jag som bråkade.
Senare på kvällen gick vi alla till Elvis RockCafé som det heter, det är en ny krog som öppnat i Sandviken. Hur soft som helst där inne, vårt nya favoritställe. Där satt vi och shottade hela natten långt nästan.
I Lördags efter att inte ha sovit något alls så kom jag upp och åkte in till Sandviken. Jag och Meliza åka runt med Elin i hennes nya bil. Sen satt jag och Meliza i stan och åt vindruvor och solade, alla var ute för det var så otroligt skönt i solen igår. Mot kvällningen kom Erik, Jesper och älgen in till Sandviken så då gick vi till Elvis RockCafé och satt och pratade en massa, drack cola och jag och Meliza tog oss nån shots.
Haft en mycket trevlig helg faktiskt, roligt att träffa en massa folk. Och roligt att festa för en gångs skull, inte ofta det händer nu för tiden.


1 kommentar:

Anonym sa...

"Lite konstigt att vissa inte vågar göra något själv utan måste ringa dig 20 till pers"

Säger hon som ser till att sina kompisar för stryk av sin bror.