onsdag, april 22, 2009

På hemmaplan igen!

God kväll! Har vart hemma i ca 1,5 timme nu. Har vart ute överallt och åkt bil, piercat en tjej i läppen också. Ni vet att ni kan kika in på min piercingblogg där jag lägger upp bilder på det jag gör, Http://SandieKorscheck.blogg.se men inte så bra uppdatering där har det vart på ett tag. Men lovar att bättra mig.
Nu när jag kom hem vart det att äta pannkakor med bror Andrej, vi satt och snackade och jämförde våra körkort. Dom har faktiskt ändras ganska mycket sen 4 år tillbaka då han tog körkort. Aja, ska tvätta mig och sen lägga mig. Ska upp tidigt i morgon, ska åka redan vid 9 från Hofors, börjat jobbet 10:00. Ska få håret fixat då, klippa, färga och slinga en massa. Tar nog med mig datorn och uppdaterar från jobbet med massa bilder och sånt.
Men innan jag säger godnatt ska ni få lite egokort på mig.. varsegod att njut..





Äta klubba i bilen är gott! GODNATT!


Inga kommentarer: