fredag, april 17, 2009

Dagen jag aldrig trodde skulle komma!

Wie, fick körkort idag och jag är överlycklig. Hade ju klarat uppkörningen förut, men kuggade mig på uppskrivningen, fick 50P man ska ha 52. Sen är det så svårt att få ny tid, och när jag skulle ha så glömde jag leget så fick aldrig göra provet. Men idag åkte jag in och fick 63 rätt.
Kom hem för ett tag sedan, var in till Valbo med pappa en sväng också på vägen hem. Har skrivit datumerna på övningskörningskylten då jag klarade allt, nu ska den upp på väggen i mitt rum. Vart välkommen hemma med både kort och blommor.
Nu ska jag invänta mamma, sen ska jag åka till Sandviken, sen Åshammar för jag ska vara fylleshaffis åt syster och hennes pojkvän. Sen bär det av mot dalarna.
Ha en trevlig kväll alla, akta er på vägarna!

Skylten + kort!

Inga kommentarer: