söndag, april 05, 2009

Påskpynt, Kex & druvor & plugg.

Idag sov jag ut så har kännt mig utvildad hela dagen, alltså har hjärnan fungerat riktigt bra idag. Men ändå har jag inte fått så jättemycket gjort, som jag egentligen skulle behövt gjort.
Kan berätta att i min familj så älskar vi verkligen påsken, så idag har påskdunen åkt fram i riset med massa ägg som kommer från min syster, varje gång hon är utomlands så hittar hon äkta ägg som är handmålade och dom är så vackra.
Förutom påskpyntet så har jag pluggat körkort och jag gör det nu också. Kan säga att för att få det lite roligare med plugget så är det skönt att sätta sig långt från datorn för annars blir det bara att man är så inne i msn och allt annat. Så idag satt jag på VH1 på tvn, gjorde några kex med philadelphiaost med smaken paprika & lök och tog lite vindruvor till. Kan säga att jag fick lugn och ro att läsa i boken då. Ännu bättre vart det när jag vart ensam hemma en stund.


Påskpynt
Kex & kärnfria vindruvor


Inga kommentarer: