lördag, april 11, 2009

Glad Påsk!

Idag är det påsk, eller påskafton som det heter. Vi i familjen älskar påsk, så vid 14:00 tiden kommer syster Nina, hennes pojkvän Andreas och min ena bror Andrej hit för vi ska äta påskbord. Nästan som julbord, eller det är som julbord fast nu heter det ju påskbord. Ska bli riktigt trevligt att dom kommer hit.
Sen idag vet jag inte vad som händer, men har nog planer på att det blir att åka till Gävle på eftermiddagen. Ska snacka med folket först så vi kan bestämma något.
Nu har jag iallafall nyss duschat, och när jag stod och tvättade håret kommer det ner en STOR svart spindel i en tråd framför mig. Fick världens panik och skrek rakt ut. Sen började spindeln gå uppåt igen å jag hoppa ur duschen och drog på mig en handduk och skrek på mamma och pappa. Sen kom pappa ner och dödade den äckliga jäveln, där stod jag med fullt med shampoo i hela håret.
Är jävligt rädd för småkryp, dom gör ingen jävla nytta. Dom är bara äckliga och irriterande. GE MIG EN SOMMAR UT KRYP.
Nu ska jag blåsa håret, platta håret, fixa håret, sminka mig, leta kläder, städa upp i rummet. Hörs senare!

Inga kommentarer: