torsdag, april 30, 2009

03:20 ?

Shit jag kan verkligen inte lägga mig ner och försöka sova. Jag ska upp om ca 40 minuter senast för att hinna fixa mig innan båtresan som jag ska iväg på idag. Meliza ligger brevid mig här i sängen och sover, har min bärbara dator i sängen. Har precis uppdaterat min andra blogg där jag skriver om piercingar & tatueringar, ni kan kika in där för det finns jättemycket nya bilder på piercingar jag gjort nu den senaste veckan typ, Http://SandieKorscheck.blogg.se
Här har ni några bilder sen veckan iallafall, har ju inte lagt upp så mycket bilder i veckan eftersom jag varken haft ork för jag har ryggskott och kan knappt sitta, gå eller ligga. Sen har jag haft fullt upp.

Melizas och mitt egna recept på sallad, kycklingsås och ris.
Vi åt det ute på Melizas gård i Måndags innan vi åkte till Valbo för att shoppa.
I valbo träffade vi på IDOL-Alice. Hon var där och skulle shoppa.
Passade på att ta ett kort på Meliza och henne, så söta så.

Jessica, Meliza & Matilda i Lördags när jag hade vart i Sandviken och piercat.

Mina leopard leggings jag köpte i Valbo i Måndags.

Piercade Janina idag, I Tragus.

Piercade kusin Cathrine i tragus idag med.
Men kika in min andra blogg för mer bilder på piercingar jag gjorde den senaste veckan, orkar inte ladda upp alla här.
Nu ska jag sätta igång min plattång för jag kan verkligen inte sova. Lika bra de kanske eftersom jag skulle fått jättesvårt att ta mig upp från sängen med mitt ryggskott om jag sovit inatt. Får sova lite i bussen på väg ner till Stockholm istället, annars kommer jag väl vara jättetrött och grinig hela dagen och det vill jag ju inte. Ne, dags att väcka Meliza snart också, vi måste ju hinna fixa oss och få i oss frukost så vi inte spyr i bussen.
Men men, kanske blir en till uppdatering här innan vi åker iväg, om inte så hörs vi ikväll med massa bilder. Vill säga om det finns tid, är ju trots allt sista april. Ha det bra alla!




Inga kommentarer: