onsdag, april 01, 2009

Onsdag -1 April

Idag är det 1 april, alltså så kan man skämta med folk idag. Dock har jag inte hunnit gjort det så mycket, men det kommer. Har lagat mat och ätit för ett tag sedan, det vart kyckling/lax/pastagratäng med paprika, majs och lök i. Sen sallad till, gula tomater, rödlök, fetaost blandat med lite olja och svartpeppar. Gott gott gott gott gott..
Nu ska jag fixa mig lite och plocka fram piercinggrejer för mitt kusinbarn Andrea och hennes kompis kommer hit och ska pierca sig. Det blir tragus i örat tjejen ska ha, ni som inte vet vart den sitter i örat och inte orkar googla så kan jag berätta att det är i lilla flirpen vid hålet in i örat.
Här är lite bilder från igår..

Jag och Meliza är sjuka i huvudet, haha.
Vi körde pissrace uppe på taket. Meliza vann (höger).
Citron är surt tycker Meliza!
Fast det tycker jag också faktiskt.

Igår var det helt underbart väder i Sandviken.
Vi gick runt hela stan, knäppte kor på höghuset, solen sken så fint.
Meliza ville ha kort på massa bilar.
Hon var riktigt bilkåt igår.
Sen vart det Rockcafé för hela slanten, jättemysigt ställe i Sandviken.
Mer bilder finns på min bilddagbok för er som vill se.

Inga kommentarer: