onsdag, april 15, 2009

Hell yeah!

Har kikat igenom alla mina bilder på bilddagboken så hittade den här bilden. Hade dreads i håret (förutom luggen), sen hade jag satt dit alla ringar i underläppen förutom den i mitten, plus septumringen för den hade jag inte då. Men nu har jag där iallafall.
Sen jag kom hem från Sandviken nu på kvällskvisten så har jag inte gjort så mycket mer än lagat kyckling/pasta-gratäng. Sen ringde söta Elin och bad mig sätta på tv4 plus för den här gången var dom och besökte BORGVATTNETS PRÄSTGÅRD från De okända som går på tv. Jag har själv vart i Borgvattnet två gånger, jag älskar verkligen miljön där uppe, ute alltså för inomhus är det ju äldre prylar. Men saknar verkligen borgvattnet, får se om det blir en vända dit i sommar (tredje året i rad isf). Beror på om man får ihop ett gäng som ska åka med. Men det löser sig nog.
Nu ska jag nog lägga mig snart med tanke på att jag sovit HÖGST 30 mintuer i morse innan jag skulle upp. Hörs i morgon gott folk, godnatt!

Inga kommentarer: