onsdag, april 15, 2009

Onsdag!

Hej bloggen! Igår uppdaterade jag ingenting, hade fullt upp hela dagen så hade inte tid alls. Gick upp vid 9 tiden och fixade mig och åkte in till Sandviken, hoppade av hos Meliza. Vi gick ner till stan för jag skulle jobba. Vart att rita och klippa ut hjärtan, stjärnor, halvmåne, blommor m.m för att ha när småbarn vill ha lite sprayat i håret efter dom klippt sig. Sen vart det en massa prat m.m Jasmine som äger frisörsallongen är helt underbart, så snäll och allt. Kommer trivas på det här jobbet.
Efter jobbet så gick jag, Meliza och Marcus på stan. Vi prövade massa kläder och hade trevligt, sen gick vi till stadsparken och lekte i lekparken. Dom har så roliga gungor där, man blir som 10 år igen. Pervis och Anders kom dit också och höll oss sällskap för Viktor som skulle kommit dök aldrig upp.
Kom hem ganska sent, sen har det vart tårar, bråk och krig inatt. Har inte sovit en minut inatt så är verkligen svimfärdig och trött nu. Kanske blir att ta en liten tupplur nu på eftermiddagen, är ändå ensam hemma och det är SÅ SKÖNT.
3 bilder sen igår, kommer fler senare.

Fina Meliza och Anders.
Meliza och Marcus gungar.
Meliza och Anders.
Nu ska jag fortsätta rita tatuering till Jenny! Kommer upp mer bilder om ett tag.
Kanske videos också, filmade massa som jag ska ladda in på datorn och sedan upp på youtube.



1 kommentar:

Anonym sa...

vart har dina gamla kompisar tagit vägen? och hur gick det med din bror och pappa?