tisdag, april 28, 2009

Time to say goodnight!

Kom hem från Sandviken för en stund sedan. Ska snart lägga mig, först ta en alvedon så jag kan sova inatt. Har ju fått världens ryggskott, i morse kunde jag inte ens gå eller resa mig från sängen. Inge roligt när man var pissnödig som fan kan jag säga.
Har vart i Sandviken idag, lekt med Meliza, Rebecka och Kristoffer. Trevlig dag har det vart kan jag lova. Kört en massa bil som vanligt.
3 bilder..


Meliza och Kristoffer i bilen.
Fotade Meliza massa.
Och Rebecka såg ut som en jävla gris på kortet, jävla skitunge det där.
Suddigt som fan.
Dags att sova nu, ska försöka ta mig upp i tid för att åka till Sandviken. Ska hem till Meliza vid 12 tiden i morgon. Sen ska vi packa allt hon ska ha med sig hem till mig och till kryssningen. Sen ska vi umgås med Kristoffer när han slutar skolan innan vi åker hem till Hofors. Hörs i morgon!



Inga kommentarer: