onsdag, december 23, 2015

Uppesittarkväll ..

Godkväll! Jag har spenderat kvällen hos mina föräldrar med att spela Bingolotto. Vi alla vann en ny lott tills nyårsafton. Jag hade bakat en pepparkakscheescake, exakt samma som frozen cheescake fast istället för digestivekex i botten krossade jag pepparkakor, huuuur gott som helst och julig smak. 

Snart är det dags att slå igen dom gröna så man vaknar i tid i morgon då det blir julaftonsfirande med familjen. Julbord och tomten kommer och hälsar på, ska bli mysigt även fast det blev en grön jul detta år. Bara vänta på att det blir snökaos januari och februari nu då, inte kul. Är det inget på julafton behöver det inte komma något alls tycker jag men går ej att styra över vädret så vi får väl se. 

Hoppas ni alla haft en bra uppesittarkväll så kommer det massa uppdateringar i morgon. 


Inga kommentarer: