lördag, december 26, 2015

Heri ya krismasi na mwaka mpya..

Jag ville bara skriva en liten snabbuppdatering om mina senaste dagar. På julafton åt jag mat hos mina föräldrar och min bror och hans dotter var där, kollade på Kalle anka och tv hela kvällen. Igår så spenderade jag dagen hos mina föräldrar också, åt jullunch och kollade på tv sen åkte jag hem och fixade mig lite sen umgicks jag och Malin, vi käkade middag ihop och var ute och åkte bil till kl 4 i morse. Då vart det en dusch och sova några timmar innan det var dags för att åka till föräldrarna för att fira jul med syster och familj, mysigt att få träffa alla syskonbarn och se deras glädje då tomten kommer med paket åt dom.

Fick själv några riktigt bra och fina julklappar och denna jul har varit bra fast jag inte är nå pigg, förkyld och hostar imellanåt och är febrig men så kan det vara. Jag hoppas ni alla haft en riktigt bra jul och ni som inte firat jul hoppas jag haft ett par riktigt bra dagar här nu.

Ikväll ska jag ut med Malin, vi ska åka lite och sen får vi se vad vi hittar på, träffa lite folk och umgås. Blir inte så länge ute då vi ska iväg i morgon och kolla mellandagsrean, hoppas man fyndar något. Vi hörs redan i morgon med nytt inlägg, ha en bra kväll.




Inga kommentarer: