fredag, december 04, 2015

JULKLAPPSTIPS - Glossybox

Vill tips er om ett tips att ge bort något riktigt fint och användbart till någon vän, syskon eller mamma, nämligen Glossybox. 

Jag har en löpande prenumeration av min glossybox vilket innebär att dom drar 139 kr/månaden och då får jag hem min box i slutet av varje månad men som julklapp kan man köpa en 6 månaders prenumeration för 699 kr eller 12 månders prenumeration för 1299 kr som är en engångskostnad. 

Vad är Glossybox då? Det är en jättefin låda man får hem och dom har olika teman för varje månad. I boxen får man blandade prisvärda skönhetsprodukter, allt från smink från Make up store, nackellack, sminkborstar, hårprodukter, hudvård m.m till ett värde av ca 1000 kr. Det bästa är att det finns en "man box" så varför inte överraska din pojkvän, bror, pappa ?!

Jag älskar Glossybox, och boxarna allt ligger i är rejäla och jag sparar mina för förvaring av  olika saker. Älskar att få dyra produkter till ett lågt pris och jag skulle bli överlycklig över att få en prenumeration av Glossybox om jag inte hade det redan. Om man ger bort 6 eller 12 månader är det som sagt en engångskostnad och inge bindade eller så. För mer information m.m klicka in på denna länk : https://www.glossybox.se/referal?CI=MTQ2Nzk4 Sidan är svensk. 


Under katergorin på "Glossybox" finns det recensioner från mina boxar m.m om ni vill kolla. 




Inga kommentarer: