tisdag, december 15, 2015

JULKLAPPTIPS - Plattång

För ett tag sedan bloggade jag om min nya plattång och jag lär verkligen tipsa om denna igen som julklapptips. Jag älskar den, den är ifrån BaByliss Paris och heter Slim 28 mm protect. Den har wet & dry funktion av diamantbeläggning på plattorna vilket menas att man kan platta på blött hår lika bra som på torrt hår.

Jag testade nyss på nytvättat hår som jag bara handdukstorkade och den funkade EXAKT lika bra som om jag hade blåst håret, helt oooootroligt. Denna hade jag garanterat haft med mig om man åker utomlands t ex och vill platta håret lite snabbt efter man duschat utan att behöva stå och blåsa det, eller om man åker kryssning eller åker bort någonstanns. Den spar in oändligt med tid för mig med lockigt hår nu när jag kan platta direkt då håret är vått. 

Denna finns på dom flesta elkedjorna att köpa och även på internet att beställa hem, alla borde äga denna och jag är verkligen kräsen när det kommer till plattänger då jag har korkskruvar i mitt hår som knappt vill bli raka utan med vissa plattänger blir det frissigt bara men det blir silkeslent och håller sig rakt länge utan att det börjar krulla upp sig igen. 

Kollade in priser på olika sidor och den ligger på ett riktigt bra pris nu, mellan 375-499 kr. 

 

Inga kommentarer: