söndag, december 13, 2015

TREDJE ADVENT - The weekend..

I helgen har det inte hänt så mycket. I Torsdags fyllde världens finaste Malin år så då bjöd jag henne på middag och sen hade vi spelkväll och Emelie var med också, mysigt i vanlig ordning. I Fredags spelade vi också spel, har börjat spela skipbo, det är huuuur roligt som helst. Var ute och åkte lite bil också och träffade folk. Lika igår, var en lugn dag och var iväg på kvällen på äventyr. 

Idag har jag gått upp i tid, kors i taket då jag vändt på dygnet helt åt skogen men ska ändras nu genom att jag inte sov alls många timmar inatt så jag kommer kunna somna inatt istället. Nu ikväll blir det spela lite tvspel och chilla bara, se på tv och sånt. Världens bästa föräldrar kom nyss förbi med munkar dom bakat, i grisform med socker och kanel på så ska fika lite nu och svara på kommenterar från er. 

Förresten till er som kommenterar och jag kanske ej tar med dom på Frågor & svar inläggen så glöm inte att skriva med eran mail så jag kan kontakta er via den om svar. 


Malin du är en person jag verkligen kan känna mig trygg med på alla sätt. Du sprider glädje och alla roliga minnen vi har med varandra kommer lev kvar för evigt i mina tankar. Jag är så glad att fast vi haft rejäla bråk m.m att vi hittat tillbaka till varandra och skulle vi inte tycka om varandra så pass mycket som vi gör tror jag inte heller vi skulle kämpa för att bygga upp vårt förtroende för varandra och vilja ha varandra i våra liv. Jag älskar dig och grattis på födelsedagen ännu en gång. 

Inga kommentarer: