torsdag, december 10, 2015

JULKLAPPSTIPS - Låt fantasin flöda med färger och motiv..

Jag måste dela med mig av detta nya intresse som många av er också säkerligen sysslar med. Målarböcker med alla dess former och mönster. jag har just nu tre stycken och det finns mååååånga olika med olika designer. 

Detta kan inte bli en bättre julklapp att ge någon, en målarbok och det finns så mycket bra pennor till man kan använda, tips är att läsa bland dom första sidorna i boken där står det vad för pennor som passar just det pappret som finns i boken. 

När jag tar fram en bok och mina pennor brukar jag slå igång lite musik, göra en stor kopp te och tända lite ljus och bara slå av ljudet på mobilen och bara koncentrera mig på detta, detta är terapi för mig. Speciellt när det finns motiv som verkligen är smått. Känslan att slappna av och dessutom drömma sig bort en stund och skapa något i vackra färger är både a och o för människan. 

Dessa går att beställa på internet eller på t ex panduro, Maxi Ica och bokaffärer. 






Inga kommentarer: