onsdag, december 16, 2015

GLOSSYBOX - December

Idag hämtade jag ut December månads Glossybox och jag är suuuupernöjd med alla produkter jag fick så denna gång tänkte jag skriva om dom som jag brukar göra ibland.

Om du är sugen på att läsa mer om Glossybox finns det information under den katergorin till vänster här i bloggen och ni kan även kika in via denna länk för att komma till deras hemsida och börja prenumenera direkt eller varför inte önska sig några månaders Glossybox i julklapp. https://www.glossybox.se/referal?CI=MTQ2Nzk4

Maria Nila -Cream heat spray
Vårdande värmespray som reparerar hårstrået och motverkar friss. Spraya eller krama in i håret före föning och värmestyling. 100% vegansk amt sulfat- och parabenfri. Förpackningen är 100 % klimatkompenerad. 
Orginalprodukt: 229 kr/150 ml

Benefit Cosmetics - Benetint
Ikoniskt stain som sätter färg på både läppar och kinder. Applicera tre streck på varje kind och blanda genast ut. Måla ett lager på läpparna och blanda ut med fingrarna. Bygg långsamt upp färg med fler lager. 
Orginalprodukt: 315 kr/12,5 ml

Glossybox - Ögonskugga "Frosted Taupe"
Sätt ögonen i fokus med denn specialdesignade ögonskugga från Glossybo. Färgen hr valt av er glosies genom en omröstning på facebook. Den kan användas både torr och våt -färgen intensifiers med en fuktad pensel. 
Orginalprodukt: 99 kr/3g

Glam Of Sweden - Nail art stripes
Dekortejp till naglarna som ger det möjligt att skapa en spännande mnikyr på ett enkelt sätt. Tejpsen fäster lätt på nageln. Varje förpackning innerhåller hela 15 meter tejp. Bara fantasin sätter gränser.
Orginalprodukt : 29kr/förpacking

Dove - Oxygen & Moisture schampoo & balsam
Doves premiumserie med oxyfusion technology ger ett nytt liv åt fint hår. Serien återfuktr och vårdar håret utan att tynga ner det. Ditt hår får en fantastiskt boost med extra mycket volym.
Orginalprodukt: 34,90kr/st á 250ml

Jag måste säga några saker direkt om produkterna och sprayen ifrån Maria Nila som vårdar håret kommer jag nog älska, har bara hört bra saker om den tidigare och som ni vet älskar jag hår och denna kommer bli grym att prova med schampoot och balsamet ifrån Dove. Jag använder bara Dove´s schampoo och balsam nu och jag tycker att det är de enda som funkar på mitt hår (kommer en hårinlägg om några dagar). Sen ögonkuggan var en jättefin brun färg med skimmer och jag älskar bruna ögonskuggor. Och färgen att ha på läppar eller kinder, har sedan tidigare en liknande produkt ifrån Elisabeth Mott och jag älskar den, den doftar körsbär och den blir så underbart fin på läpparna så denna ska bli rolig att testa, ska nog jämnföra dom båda i en Sandra testar. Sen stripesen till naglarna är ingenting för mig då jag aldrig fixar dom på det sättet men dessa kan man använda till annat, jag ska ha dom till när jag slår i mina julklappar och göra något med, som dom skrev "bara fantasin sätter gränser.

Månadens box är jag riktigt nöjd med än så länge, nu ska jag börja testa produkterna så fort jag kan, glöm inte att gå in och kika på Glossybox hemsida via länken längst upp i inlägget och håll utkik efter mina kommande inlägg om produkterna. 


Inga kommentarer: