måndag, december 28, 2015

NO ONE ELSE WILL CHANGE YOUR WAYS, YOU NEED TO..

Hej allesammans! Äntligen är julhelgen över och nu är det måndag igen och några dagar kvar till nyår. Nyårslöften finns inte då dom alltid bryts, kanske är till för att brytas? Och varför vänta in det nya året för att göra en förändring, lika bra att starta direkt. Finns liksom inget "Jag börjar på måndag" eller som nu "Efter nyår...". 

Igår spenderade jag dagen med Malin och mellandagsrean, dock fanns det inte alls så mycket. Är ju samma kläder som vart på rea i flera månader som dom sänker typ 10 kr till och om det är något annat så är det ändå inte stor skillnad på priserna, iallafall inte vad jag såg. Jag kom iallafall hem med ett kap, köpte en Tayler swift parfym som jag haft förut som nu är slut som luktar gudomligt, och den tjänade jag in flera hundra på. Annars vart det inge roligt, förutom en "smoothiemaskin" så nu till frukost blev det att testa den och den är perfekt för den är liten och blir ett glas av en full mugg av maskinen, peeeerfekt för mig som är ensam, ska testa att göra en smoothie av färsk frukt och juice ikväll tänkte jag.

Nu idag har jag lite ärenden att göra och saker att fixa men vi hörs när vi hörs.. 

Inga kommentarer: