söndag, augusti 08, 2010

VÄRDELÖSA SÖNDAGAR

Söndag gör man fan ingenting på alls, är hemma, tvättar (som jag borde men inte gjort). Var och handlade mitt efterlängtande TRESemmé shampoo och balsam. Ska inviga det i morgon och jag hoppas det hjälper, mitt hår är så slitet efter jag har blekt det hundra gånger och sen tappar jag så jävla mycket hår.

Carro åkte hem idag iallafall, ville att hon skulle stanna några dagar till men det hade hänt en grej hemma i Gävle så hon behövdes där och det förstår jag fullt ut. Finns här gumman..

Sen en sak jag bara vill säga, varje och då menar jag 8 gånger av 10 då jag och Tobias vart och handlat, småsaker som mjölk, dricka, gräddfil eller kattmat så glömmer han alltid att packa i det i påsen, jag som står och betalar och han plockar i. Då kommer man hem, sen när man ska börja med maten så undrar man vart mjölken är, jahapp då har han glömt att packa i den. Fan så less man blir! Men nu ska jag sluta gnälla och diska efter kvällsmaten.

Mitt nya shampoo och balsam.

Inga kommentarer: