onsdag, augusti 11, 2010

100811

Hej! I morse gick jag upp vid 09:00 tiden och sprang omkring och letade kläder, mina leggings har fösvinnut helt, och jag har köpt 2 par nya som är helt puts väck borta, dom kan ju inte försvinna sådär bara. Iallafall så han jag till mötet kl 10:00, träffade mamma en sväng sen och sen hämtade jag upp Tobias och vi åkte ner till pappa och fikade. Sen drog vi till Valbo en vända, köpa en extern hårddisk så nu ska jag föra över ALLT på den ifrån min dator och sen köra om hela datorn, den är så äckligt jävla seg.

Släppte av Tobias hos en kompis påväg hem och nu sitter jag här, har precis dammtorkat och hängt tvätt. Ska i med en till maskin tvätt nu sen dammsuga av. Storstädade ju i förrgår men lika skitigt här hemma igen, katthår fassnar på tv-bänken bara Alice går förbi.

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare, idag är det 26 grader ute och solen steker. Hoppas solen har kommit för att stanna.

Inga kommentarer: