lördag, augusti 14, 2010

CRUSING

Idag är det Crusing i Hofors vilket är då ALLA Hoforsbor är ute, åkte runt lite med mamma och pappa och ställde oss och kollade på bilar, bror och Cicci kom förbi också och snackade. GUD VAD FOLK DET ÄR! Tror hela Dalarna är här också, Gävle åker väl till Söderhamn för det är crusing där ikväll har jag hört.

Vart nästan lite partysugen nu men finns ingen som vill umgås så.. Kanske ska över till Annso en stund men får se, hon var så trött. Annars blir jag sittandes själv hemma hela kvällen, Tobias spelar ju dator så. Vi får se , vi får se..

Kommer bli lite mer uppdatering med bilder nu när jag använder min mini-pc för den andra är putsväck sönder så den går inte att använda så härdanefter tills jag hittar en billig bra sötta bärbar dator och ekonomin tillåter vilket den aldrig kommer göra så har jag den här. Nu ska jag kika på tv..

Inga kommentarer: