söndag, augusti 29, 2010

ALDRIG MER NACHOCHIPS

Wiie tänkte jag när jag ska kunna laga mat hela veckan. Men det visar sig att jag kommer "äta" flytande. Skulle äta NACHOchips för vi skulle äta tacos. Fick ner en stor bit hård jävla nacho i halsen så fick inge luft, skrek det jag kunde snacka att Tobias skulle ringa 112 vilket han gjorde.

Jag såg bara stjärnor i luften och höll på att svimma av helt, det bara rann vätska, vitt bubbel över hela golvet, försökte spy men gick inte. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Kunde inte andas och hade panik. När ambulanskillarna komdrack jag massa och hade upp huvudet och då slank den ner, om dom inte hade kommit så fort hade jag kolappsat helt här hemma och TUR att Tobias var här annars hade jag aldrig hunnit över till grannarna eller något så dom kunde ringa då hade jag svimmat redan. Dom tog massa prover, lyssnade på hjärtat m.m Sen åkte dom, hela Hofors var samlad utanför, så blir det direkt när en ambulans kommer i 200 km/h med blåljus och sirenerna på.

Är förkyld och har feber så ska lägga mig snart, ska upp 7 i morgon för jag ska till Miroi. Hoppas jag känner mig piggare då!

Inga kommentarer: