lördag, augusti 28, 2010

100828

Hej! Sorry för dåligt uppdaterade dagar, men i mitt liv är det fullt ös och jag prioriterar andra saker före bloggen. Finns ju ett liv utanför datorn också som ni alla vet, iallafall borde veta.

Idag har jag träffat Annso en sväng, städat lägenheten, kollat klar på 3e säsongen av My name is earl och nu sitter jag med svart hårfärg i håret, ska strax skölja ur det, ska INTE bleka det ljusa i håret förns all svart färg är ut håret sen, annars finns det risk att det blonda blir ljusblått (som sist). Ni vet att det tar typ 3-4 tvättar innan all färg är borta, löddret blir helt blått.

Ikväll ska jag över till Annso och spela lite kort och ha trevligt, prata ur sig lite. Sen blir det nog någon bra film innan läggdags. NU lär jag hoppa i duschen och skölja ur detta, kanske kommer upp en bild sen på mitt nya linne jag köpte på Indiska som jag älskar, så jävla hääärligt att äntligen hitta ett linne man velat haft länge.

Dagens låt:
Bruce Springsteen - The River

Inga kommentarer: