torsdag, augusti 05, 2010

100805

Halloj! Idag vaknade vi inte förns efter 12 här hemma, vi åt lunch och sen började jag storstäda hela lägeheten. Plockade undan allting överallt, dammtorka, dammsög, torka golven, bytte sängkläder sen tog jag mig en lååång skön dusch med massa hårinpackning, jordgubbstvål och ansiktsmask.

Nu har jag hoppat i rena kläder och ska blåsa och platta håret, kleta smink sen hämta Carro som kommer med bussen och ska vara här några nätter. Lär handla lite kattsand, schampoo m.m idag.

Ikväll ska vi göra fetaostfyllt baconlindad kycklingfile, egna klyftpotatis med lök och paprika i ugnen, vitlöksbröd och beasås. Muuuuumsigt gott kommer det bli.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll så hörs vi senare med bilder.

2 kommentarer:

Emma sa...

"Ikväll ska vi göra fetaostfyllt baconlindad kycklingfile, egna klyftpotatis med lök och paprika i ugnen, vitlöksbröd och beasås."

jag älskar att läsa din blogg, jag får alltid såna jävla bra mat tips:D
vill gärna se bild på maten sen
puss

Caroline sa...

Ja, vi har superkul, baby! ;*