onsdag, augusti 11, 2010

BILDER FRÅN IGÅR

Godkväll! Efter att ha slocknat i sängen 1,5 timme så tog jag tag i städningen här hemma. Älsklingen har kommit hem nu också och vi ska göra kvällsmat strax. Men först ska jag hämta Annso, får se vad vi ska hitta på ikväll, blir alltid något roligt.

Tänkte visa er lite bilder från igår då jag och älsklingen tog med Liam ut och plockade smågrodor och lekte uppe vid tolven.

Dom små grodorna är så söta, Liam döpte alla till Bertil.
Fick lite besök av ankorna. Vi matade dom från handen med lite fika vi hade med.
Och dom åt nästan upp hela Liam´s hand, gluppska jäklar.
Leka på stranden är roligt..
Tobias och Liam gjorde en vattenfors..
På kvällen åt jag och älsklingen vattenmelon, hur gott som helst.
Dock gillar jag honungsmelon mest.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

2 kommentarer:

Jenni sa...

Vad gott med melon! :) Har Andrej blivit farsa ännu? Kram

Jenni sa...

Ja dom är skit coola. Christians morsa har 5 kattungar hemma nu, vi får ta alla om vi vill. Men om vi ska ha katt vi jag ha en bengal. Men som sagt; dom är ju skitdyra ;( Läser du aldrig min blogg? Du kommenterar aldrig. Jag läser din, men det brukar inte fungera att kommentera