tisdag, augusti 17, 2010

100817

Godkväll! I morse gick jag upp kl 09:00 och fixade i ordning kaffe så Tobias bara kunde trycka igång det när han vaknade. Sen åkte jag och hämtade pappa och vi drog till sjukan i Sandviken. När vi var klar där åkte vi till Jysk, sen vidare till Valbo där jag fick en datorskärm, en 22" Packard Bell, riktigt bra och stor. Sen fick jag en Micro och 3 tröjor. Vart en vända in på systemet också och inhandla lite smarrigt till Lördag.

Tobias har hjälpt mig kopplat in skärmen på min stora bärbara dator (har ju en mini-pc jag suttit på i några dagar nu eftersom min andra bärbara har skärmen gått sönder på). Så det blev perfekt att koppla i den nya stora skärmen till min bärbara dator som skärmen är sönder på, satt i tagentbord och mus också så blir som att ha en stationär dator. Tobias har ju sin dator inkopplad i stora TV-n så gick inte att skryta om att jag hade stor skärm ändå. Haha!

Lite bilder.. Dom talar för sig själv..





Jäklar vad det började regna nu, smattrar som bara den på fönsterblecket, MYSIGT! Nu ska jag ta ut chokladpuddingen från kylen som stått och dragit i sig, klicka på grädde och burk-mandariner sen blir det mys med älsklingen till några avsnitt My name is earl. Och bara så ni vet, i morgon kommer jag bli ännu gladare än idag, ni får veta varför i morgon!

Inga kommentarer: