onsdag, augusti 25, 2010

100825

Hej! Idag efter jag ätit frukost 07:00 i morse la jag mig och sov till 11:30, gick upp och åt lunch och åkte till föräldrarna och bakade bullar. Sen åkte jag och handlade lite och sen åkte jag till bror och hans tjej som fick en liten bebis i förrgår, hon är så söt. Varit där i 3 timmar nu och lekt med Liam och Juline också, gullungar.

Nu kom jag hem nyss, ska vika undan tvätt, försöka färga utväxten och INTE råka få med det blonda i håret, lär sätta upp det i små folietoffsar, lär vänta 1 vecka innan jag bleker det igen för när man färgat svart tar det minst 5 duschar innan allt är borta och sist blev det blonda ljusblått, så det bleker jag inte idag.. Måste göra nå mat också, blir nog en stor mugg varm oboy till det, hehe. Sen blir det fångarna på fortet senare.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: