fredag, augusti 27, 2010

DET FINASTE JAG VET ÄR DU!

Det är svårt att förklara när inte orden räcker till.. Jag tänker tillbaka på den dagen vi blev två och jag fick allt det jag önska. Jag tror ingen förstår, det vi delade tillsammans, det känns då som tiden stannade. Du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje, Tobias du är allt någonsin velat ha, varje andetag med dig känns så bra. Jag säger så mycket men det här är sant.. Första ögonkastet, det var kärlek redan då. Vi skulle vara dom som klarade allt tillsammans, och är jag med dig skiter jag i alla vad alla andra tycker.

Det känns som det är dags att vända blad innan nästa ramlar av men vill att boken ska handla om oss tills den dag vi lämnar denna plats hand i han. När jag inte hör din röst känner jag mig tom. Jag vill leva för dig tills jag slutar andas, vara med dig och ingen annan. Jag vill inte släppa dig, det var du som fick mig att uppleva kärlek som jag aldrig upplevt förut. Allt detta känns som en mardröm som aldrig slutar, vill vakna upp i dina armar och höra dom 3 orden, dom orden som fått mig och le i 1,5 år nu.


Om du är den rätta så håll hårt i min hand..


Inga kommentarer: