söndag, augusti 15, 2010

SÖNDAGKVÄLL

Hemma igen efter god mat och bingolottospel, orkade inte va kvar och spela klart bingon hos föräldrarna. Nu ska jag gå ner och köpa dricka sen hem till Annso och spela lite kort och Yatzy, behöver lite positiv energi och försöka skratta lite. Önskar att jag var hos världens bästa kompis Jenni i Stockholm men pengar finns ju inte, känns som jag aldrig kommer få jobb heller men men, bara fortsätta se framåt och söka en massa jobb, om inte börja plugga men då flyttar jag lååångt härifrån. Ibland känns det som jag behöver en nystart med mitt liv, men det går inte att fly från sina problem.

Ha en bra kväll, jag ska försöka få min kväll att bli bra iallafall..

Någon som vet något bra ställe som tar bort tatueringar med laser?
Min döskalle som jag ångrar har jag försökt filat bort på foten så nu ser det förjävligt ut.

Inga kommentarer: