måndag, augusti 30, 2010

DALARNA

Hejs svejs! Haft en riktigt härlig dag, var på Miroi informationsträff med typ 4 st 40-50 åringar mellan 09:00-10:00, gick bra eftersom jag gått där förut men nu är det nytt, börjat på Jobb och utvecklingsgarantin i 6 månader framför, vilket betyder praktik, lärling och sökasökasöka jobb hela tiden. Kanske redan ska på arbetsintervju i veckan, mer om det då!

Åkte ner till föräldrarna och fixade lite papper om ny handläggning, skrev ett nytt CV och ringde lite samtal. Sen åkte jag hem, fixa te mig lite och hämtade Annso sen drog vi till Falun och har sprungit på stan där sen 11, köpte ett skitsnyggt vitt linne, sen sitter det fast en ljusrosa/beige pööösigt linne uppepå, ett silverhalsband med ett silverkors, örhängen som är drömfångare, MP3-spelade (2GB svart), SKOR. Ni ska få se kort senare på allting. Nu är jag nere hos föräldrarna igen, ska bleka slingor i mammas hår som blev helt fel färg igår när vi färgade sen ska jag hämta T vid bussen, åka hem och diska ett berg av disk och sen laga mat, på menyn står det Hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner, blir lite TV och duscha sen sova!

Som sagt, bilder kommer upp om nån timme när jag är hemma!

Inga kommentarer: