måndag, augusti 16, 2010

DAGS FÖR RUTINER

Godkväll! Haft en rolig kväll med Annso, en massa skratt och konstiga diskussioner. Körde hem henne precis och nu står Tobbe i duschen, blir några avsnitt My name is earl innan läggdags. Lika bra att lägga sig i tid hela veckan nu så man kan komma upp i tid, annars blir det svårt för Tobias att ställa om sig nu när skolan börjar på Torsdag.

Ska faktiskt bli härligt att han börjar skolan igen, först att det är sista året han går in i, mys med tända ljus i dom mörka höstkvällarna och sen dags att gå upp i tid för mig med, ska börja gå ut och gå 1 timme varje morgon då Tobias går till bussen sen MÅSTE jag fixa jobb, drygt att när man söker så får man alltid svaret " Tjänsten är redan tillsatt med en som hade tidigare erfarenhet inom branshen, men tack för din ansökan." INTE ROLIGT! Och JA, jag söker jobb som inte har krav på erfarenhet/utbildning också.

Men men, nu hör jag att Tobias gick ur duschen.. Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon! NATTI..

1 kommentar:

sabina sa...

sätt dig som vikarie inom barnomsorgen,/ vården ?
ett bra ställe att fixa praktik inom också :)
Gjorde jag mars -09 och jar mycket vik nu =)