måndag, augusti 30, 2010

BILDER

Godkväll! Nu först har jag tid att sätta mig vid datorn. Mammas hår vart jättebra iallafall när jag blekte slingor i det mörka håret. Diskade världens berg när jag kom hem så har ont i ryggen som fan nu, ätit och kollat på fångarna på fortet och nu ska jag ta mig end dusch innan jag lägger mig. Ska upp 07:00 i morgon, fullt upp intill kvällningen då.

Här kommer några bilder jag lovat..

Mitt nya lååånga linne med knappar, love it.
Skorna jag köpte idag, Converse liknande med tjock flärp
och tjockt svart/vit rutigt tyg bak, kommer bättre bild i sen.
Mitt halsband, älskar det!
Ni ska få se örhängerna någon dag sen.
Linnet jag har på mig köpte jag idag också, det är ett vitt ribbat under och över sitter
ett rosabeige pösigt linne med knappar.

GOODNIGHT!

Inga kommentarer: