söndag, augusti 29, 2010

100829

Hej! Söndag idag och det betyder vara hemma-dag, pyssla och sånt och dona i hemmet och här finns inget att göra förutom att tvätta några maskiner. Har sökt 4 jobb också, hoppas man får svar så fort som möjligt. Ska iväg och färga håret på mamma om en stund men först ska jag sätta på mig en ansiktsmask, lera från döda havet. Det är min favorit, det bränner men den är riktigt kall, skönt som tusan!

Cirkusen är i Hofors också, kom och tänka på när jag och min bästa vän Jenni gick i 6:an och Cirkusen kom till Hofors, då bodde hon bara över vägen där det var, så vi gick dit och skulle försöka smita in men vi lyckades inte så bra. Och Jenni gick och skulle klappa hästarna som stod i nå "stall" gjort av pressäning och jag var livrädd och vart riktigt allergisk mot dom, slutade att vi satt hemma hos henne den kvällen. Ska dra med mig T ut en vända och gå ner dit och kika senare ikväll, se om man ser nå djur. Dom brukar ju stå och beta lite här och där, så jag skulle inte bli rädd om jag vaknade och kollade ut och det står en kamel och betar utanför fönstret.


En liten bild på ansiktsmasken jag använder,
finns på DollarStore för 10 kr.

Inga kommentarer: