fredag, februari 01, 2008

Äntligen FREDAG!


Äntligen Fredag, Äntligen helg och jag är så trött så jag skulle kunna somna tillsammans med min katt som ligger och kurrar och myser brevid tagentbordet.
Jag har sovit 1h 30 minuter inatt så nu är jag jättetrött. Elin kom och hämtade mig imorse och vi åkte till skolan. Gjorde det vi skulle och mamma hämtade mig 10:00. Vi åkte och handlade och åkte och tände ljus på kyrkogården. Sen drog jag hem och fixade mig för 11:00 skulle jag hämta GusstN. Vi drog till UM för hon skulle fixa P-piller sen gick vi till bussen och åkte till Sandviken och gick till hennes skola där vi satt och väntade på Sarah när hon slutade 13:30. Sen gick vi nån jävla väg med VÄRLDENS längsta och brantaste backe, kan lova att det var halt men vi kom ner levande. Vi tog bussen in till Valbo och gick och shoppade. Köpte underkläder, smink, tröjjor och lite sånt. Snart pank då :/ Sen lämnade Sarah oss och drog till Gävle för att sedan ta bussen hem till Skutskär. Jag och Malin traskade runt några timmar till och sen tog vi bussen tillbaka till Sandviken och sen bytte vi till Hofors. Vi drog hem till mig och testade alla kläder och vi båda är jättenöjda med våra köp. Jättetrevlig dag.
Egentligen skulle jag åka till D nu men han håller på och flyttar en våning ner i hans hus så han ska få göra det. DillaN har flytta till Falun, hon var den första av oss som flyttade. Måste hälsa på henne nån dag sen, hoppas hon bjuder på kaffe. HAHA.. Elin skulle egentligen flytta idag också men det var nått strul när hon skulle hämta nyckeln, dom sa att dom ska renovera lägenheten först och det skulle ta 1 månad men hon har papper på att hon skulle flytta in idag. Hofors hus, jävla i****er.
Dags att sova nu snart, så trött.. Men först ringa D. <3

Inga kommentarer: