tisdag, februari 12, 2008

Ge mig sommar..


Idag när jag höll på att plocka lite i mitt rum hittade jag mina myggbrillor och kom och tänka på Bulgarien. Saknar stället som FAN. Ge mig sommar nu tack. Var tvungen att ta ett FJANT-kort med öppen mun och brillorna på.
Idag har man inte gjort så mycket annat, Var till skolan en sväng och umgicks lite med Richard "Roffe". Var roligt, har inte sett karln på några dagar nu. Sen har man vart till Sandviken en sväng också. Imorgon ska jag träffa Elin också, vi ska ha Akrylmålning på Vuxenskolan. Så det blir roligt.
Imorgon blir det Gävle och massa roligt också. <3>Nu ska jag ta mig en frukt sen gå och lägga mig tror jag. Fast det beror på om Flodiz dyker in på msn snart. Isf blir det att snacka lite skit med han först.
Sen på Torsdag är det Alla Hjärtans Dag. Va ska man göra då? Ville helst dela den med en person men det märks väl i morgon hur det blir med det. Jaja.

Frukten ropar. ciao.

Inga kommentarer: