tisdag, februari 05, 2008

You make me happy.. And I love it..



Nu känner jag att det är min tur att skriva till dig. Och jag bestämmer mig för att göra det på bloggen. Vet inte va jag ska börja men iaf.


Andreas, Du är en sån lätt person att prata med. Du sprider glädje runt dig och jag blir alltid så glad att höra din röst. När du säger söta ord till mig så smälter jag, jag blir så glad när du är glad och när jag ser dig nere gör det ont i mig. Jag vill att du ska vara lycklig och jag skulle göra allt för att du ska blir det. Som du säger.. att du vill att jag ska fånga dig när du faller. Jag ska fånga dig i min famn och ha dig kvar där förevigt. Om du bara viste hur mycket du betyder för mig just nu, du är en av dom omtänksammaste och vackraste människorna i mitt liv. Jag vill bara ha mer och mer av dig.



Det sista jag ger upp nu är DIG. Vi ska klara allt tillsammans, jag lovar. <3

Inga kommentarer: