onsdag, februari 13, 2008

Skolan.

Nu sitter man i skolan, är uppe i Komvux salar. Sitter här med Richard. Han har nyss skaffat sig en blogg. Det ska bli roligt att se när han bloggar varje dag. hihi. Ska upp till EL på eftermiddagen och ha Arbetsmiljö och Säkherhet. Sen ska jag hem och ta det lungt idag. Kanske gå ut och gå en sväng eftersom det är så fint väder.
Sen ska man in till Gävle senare idag. Ska blir nice.
Idag på Akrylmålningen så fick vi rita med kolpenna nån fågel som vi färglägga och sen fick vi hålla på med maskeringstejp och måla över och ta bort och färglägga. Nu kommer nog det nån lärare och säger åt oss att vi ska gå härifrån. Så skriver mer senare och lägger upp bilder på mina fula konstverk sen akrylmålningen.

Lite saker som hänt då. Jag, Richard och Elin ska åka till England över några dagar och göra vårt projektarbete om London. Jag ska följa med Elin till Stockholm på Lördag då hon ska skjutsa Jonas till tåget där. Sen har jag beställt tatueringstid för min döskalle som jag ska ha på armen. Sen lite annat roligt som ni inte får veta.

Ha det bra så länge. Ciao.

Inga kommentarer: