fredag, februari 29, 2008

Jag klarar mig utan er.


Bara så ni vet så klarar jag mig utan er. Ni är inte äns värda min vänskap hur ni håller på. För såhär beter man sig inte.
Inte mot någon som man säger att man älskar som vän.

Ni alla går bort ifrån mig, en och en i taget. Men ni ska veta att jag klarar mig utan er. För jag vet vilka som är riktiga vänner och det är inte ni. Så fortsätt hålla på som ni gör. Jag blir inte ledsen så ni vet, bara förbannad på hur fan folk orkar bete sig nu för tiden.

Jag blir förbannad på att ni säger en sak och gör en annan. Hoppas ni får ett bra liv för jag vill inte vara en del av era liv, ALDRIG. När vi var små sa vi att vi skulle vara vänner föralltid men ni får skylla er själv.

Vill inte ha nått mer er och göra mer. Ni vet vilka ni är så hör aldrig mer av er.

Inga kommentarer: