måndag, februari 04, 2008

Värdelös Måndag.


Nu sitter jag här i ensamheten. Det är kallt och mörkt. Nån som har lust att värma ? Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, har städat och bråkat hit och dit. Men hoppas att det löser sig. Nu snart tänkte jag ta en macka och äta och sen lägga mig. Ska upp vid 06:30 i morgon.
Sen har jag bestämt mig för min nästa piercing. Det blir en Bridge piercing. Mellan ögonen för dom som inte vet. Sen är det klart med piercingar tror jag. Kanske i kinderna sen om nått år om jag fortfarande vill ha det då. Ska också skippa Studentkryssningen i vår för att spara pengar så jag kan tatuera mig. Ska göra en döskalle på underarmen på insidan, mitt namn i nacken och fortsätta med kinatecken på vaden.
Vi får väl se när det blir.
Yes, så är det. Finns väl inget mer att skriva här så fortsatt trevlig kväll och godnatt på er. <3
Du är så söt.

Inga kommentarer: