lördag, februari 16, 2008

Myshelg. <3

Yes, då fick man helg igår då. Färgade min lugg svart igen, orkade inte med att ha röd lugg. Var och hälsade på Marielle som har vart i Hofors i en vecka hos Jossan, det var trevligt. Hon ska komma upp till mig nån gång sen snackade vi om. Hon och Jossan sa även att jag skulle passa bra ihop med Marielles brorsa Sonny som jag också känner. Det var lite roligt. Synd bra att han är sur på mig så vi har inte snackat på länge nu.
Igår då, Jenna och hennes Amira kom till mig en stund på kvällen, vi hade jätteroligt. Vi släckte ner hela rummet och tog mobilficklampan och lyste så vi gjorde skuggor på väggen. HAHA. Amira va en elefant och det var SÅ roligt. HAHA. *skrattar för mig själv*. Resten av kvällen vart det mys med Niklas. hihi. <3>Blir att vara med Niklas hela dagen idag. Men vill se Melodifestivalen ikväll, kanske att man ska tjata på han så man får se det. Det märks.

Ha en bra helg alla, för det ska jag ha.

Lyssna på denna underbara låt: Tuff - I Hate Kissing You Goodbye


Inga kommentarer: