söndag, februari 03, 2008

Lördagkväll.


Igår (Lördag) åkte jag och GusstN upp och hyrde 28 veckor senare och sedan gick vi ner till bruket (hofors, affärerna) och handlade lite snask. Sen satt vi oss och väntade på bussen vid busstationen och då öppnade jag dörren ut för jag skulle kolla om bussen kom för vi hade satt oss inne i nån grej så vi fick värme. Så står det en gubbe i 45-50 års åldern utanför och röker så öppnade jag dörren och jag trodde att han var en busschafför så jag sa "hej". Så frågade han mig varför jag hade massa metall i mitt ansikte så sa jag att jag tycker att det är snyggt och att jag är intrsserad av sånt. Sen så stängde jag dörren och han slet upp den och gick in och satt sig på bänker där vi satt och rökte där inne, då kom vi på att han inte är nån busschafför, sen så började han fråga ut oss om vad vi skulle göra och massa saker. Han sa att silverdalen lät så romantiskt när gusstn sa att hon bodde där. Sen så sa han att han skulle följa med oss hem till henne och allt, då vart vi rädda. Han hoppade på samma buss som oss och allt. HELT CP ..
Iaf. Jenna kom till GusstN sen och kollade på filmen. Den var bra, inte så läskig som jag trodde.
Sen spelade jag tv-spel. Resident Evil och fyfan va jag skrek och hade mig. Var ju skiträdd. Jenna filmade allt på telefon. En sak till, fick en skrattanfall och höll på att dö för GusstN tröck ihop ansiktet så hon fick dubbelhaka, skrattade i MINST en halvtimme.
28 Weeks Later är en uppföljare till zombiefilmerna 28 Days Later från 2002. Va väntar härnext, "28 Months Later" kanske ? Vem vet, låt framtiden visa oss.
KOLLA PÅ DEN!!!!!!!!
Idag har jag sovit ut efter att ha legat uppe till 7 i morse och snackat med Andreas. Nu ska jag spela kort med mamma och pappa ett tag. Sedan blir det att dra iväg ut i snöstormen. Trevlig kväll.

Inga kommentarer: