torsdag, februari 14, 2008

3 år sedan idag.


Idag var det tre år sedan du sa hejdå till världen. Det var då du lämnade oss med ett stort hål i hjärtat. Att din mor inte klarade av det förstår jag. Jag var på väg bort ett tag också men jag klarade mig och här sitter jag idag med en stor saknad av dig. Om jag bara kunde få några minuter med dig igen så skulle jag vara världens lyckligaste. Idag självaste Alla Hjärtans Dag skulle jag göra vad som helst för att få vara med dig och känna din närhet.
Jag överlevde och jag vet att jag kan klara mig igenom det här. Jag hoppas du är där uppe och har det bra med din familj. Men jag önskar att du hade vart starkare idag för tre år sedan fast jag vet hur du mådde och va du gick igenom.
En dag ses vi och då ska jag vara med dig föralltid. Och det jag ska göra idag och resten av mitt liv är att minnas allt vi hade.
Min älskade ängel T, jag älskar dig.. <3

Inga kommentarer: