onsdag, februari 20, 2008

Onsdag, snart helg igen.

Idag är det onsdag och jag har överlevt ännu en dag på praktiken. Vaknade en halvtimme innan jag började så det var bara att hoppa in i duschen fort som satan och fixa sig och åka dit, tammetusan att jag han platta ner håret och allt. Har stått i kassan lite och sånt idag sen lunchade jag med Elin och Richard, det var mycket trevligt förutom att jag vart blöt om fötterna när vi gick ute. Slutade 15:45 idag, fick träffa Britt-Inger också, hon jobbade idag. Och Anders var galen som vanligt. Han har satt upp kors för att inga spöken ska komma dit till butiken. haha

Sen idag har man inte gjort så mycket mer, myst med kissen och lagat mat. Vart pasta och paprika ostsås.

Imorgon är det praktik på förmiddagen fram till lunch sen är det Naturkunskapsprov i skolan 12:30 och sen lär jag och Richard kuta till Ind.val (Kommunikation) som börjar 12:45. Så nu ikväll ska jag plugga lite till det, eller iaf läsa sidorna i boken. Det var om rymden vi ska ha prov på, inte så svårt. Är så trött nu på kvällarna också, men det är bara för att man arbetar hela dagarna. Förr kunde jag ligga vaken till 5 på morgonen nu somnar jag före 12.



Nu ska jag göra lite nytta, trevlig kväll alla.

Inga kommentarer: