torsdag, februari 21, 2008

Torsdag idag då.

Idag är det Torsdag och jag har haft praktik, alltid lika roligt tycker jag. Trivs verkligen jättebra där jag är. Personalen är så roliga och schysta. På eftermiddagen hade jag prov i Naturkunskap och det gick jättebra faktiskt. MVG. haha . Rolf fick IG. stackarn. ;) Älskar dig Roffe.
Sen hade vi Ind.val och då fick vi se på en film, den hette Gökboet och den var helsjuk. Garvade hela tiden, speciellt åt den där indianen och gubben som grinade. HAHA. DÖR.


D hejjade på mig idag och rolf sa: wooow, han hejjade på dig. Det var inte ett dugg kul men iaf, han hejjade på MIG. hihihi. Jag var nog världens lyckligaste i det ögonblicket. Han såg snällt på mig och drog bort huvudet lite och gick förbi och sa "Heeeeej". Hoppas det inte är sista gången.
Sen idag har jag vart hemma och tråkat hela dagen, kollat på tv och suttit vid datorn. Imorgon är det AJAJAJAJAJ dag men det blir nog bra, hoppas jag. Godnatt på er.

1 kommentar:

[HOF]RoffE sa...

Fitta! jag fick G+ och du fick G bara idiot :P