lördag, februari 09, 2008

Vilken kväll.

Ja, igår drog jag till Malin. Sen åkte vi bil med nån Micke och Sthål som kom och hämtade oss.
Vi åkte en stor buss som dom hade gjort om till nån partybil. Det var fullproppat med folk som satt längst bak på golvet och på högtalare och allting. Sen åkte vi iväg och vi fick bensinstopp på motorvägen, som tur hade dom med sig en dunk bensin. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Vi åkte runt och hämtade upp massa folk och herregud va trevligt det var. Lite roligt att vi inte kände någon så nu känner man massa nytt folk. Sen inatt nån gång så hoppade vi av och dom drog vidare till Gävle. Sen så gick jag och malin och kramades med Fjessan innan nån Martin eller va han hette kom och hämtade oss och skjutsade hem oss. Sen sov jag och Malin inatt.
Hade världens mardröm om min katt som är död. :/ Nu är jag hemma i Hofors och ska duscha och fixa mig sen dra och fira min bror som fyllde 21 år den 7/2. Ikväll blir det roligt säger jag bara.
Adioooos.

Inga kommentarer: