fredag, februari 22, 2008

Nu är det helg.


Dom här rosorna är så fina. Vist? hihi
Idag har jag haft praktik och det var så roligt, har fått torkat hyllor och stått i kassan och sen har jag, Anders och Britt-Inger haft roliga kafferaster. Sen lunchade jag med Rolf, det var roligt. Nu är det äntligen helg efter en slitsam vecka och nu har jag nyss städat överallt och duschat.
Egentligen så är det sportlov nästa vecka men det har jag inte, tar mitt lov v.10 istället för annars blir det krångel med praktiken. För jag ska ha två veckor på ett annat ställe sen så orkar inte ha lov nästa vecka sen gå tillbaka dit jag är nu en vecka och sen byta. Då kan jag lika gärna göra nästa vecka på detta ställe sen ta lov och vara dom två sista på de andra stället. haha, förstog ni?
På lovet ska jag försöka hälsa på DillaN i hennes nya boning i Falun. Om det går för sig, ska höra med henne sen. Vet ej när hon har lov. Det visar sig.

Nu ska jag göra lite annat än att sitta här vid datorn. Men ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: