måndag, februari 18, 2008

Gävle Högskola.


I morse vid 8:00 var det Högskolan i Gävle som var första punkten i dagens program. Jag och Elin tyckte det var helt ointressant så vi gick och satt oss i fiket dom hade och snackade. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde, vi tog fram min mobil och började knäppa Facewarp kort och herregud säger jag bara. Tror att vi smygtog på varenda person där också. Sen så kollade vi på Elins hand och vad sitter inte mellan fingrarna på henne? Jo en FÄSTING.
Vi skrek som tokar och jag tog en pappersbit och drog bort den. haha, hur fan kunde de komma dit? Den hade sugit sig fast och var helt blodfyld.
Iaf, sen drog hon hem och jag hem så har jag vart till snuskgubbejävel som kollade på mig, vist var han knepig Christer? Och nu sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska ticka iväg så man får gå och träna sen blir det att umgås med söta Niklas ikväll och i morgon är det en ny dag med praktik. Hatar praktik men man är ju så illa tvungen.
Kommer bild på Elins hand sen så ni får se den äckliga lilla blodsugaren. Han heter Jörgen. haha
Ha en bra dag. PUSS

Inga kommentarer: