torsdag, januari 31, 2008

KvällskvistN..


Nu sitter man här igen vid datorn, nått som jag gjort nästan hela dagen sen jag kom hem ifrån skolan. Mamma och pappa har bakat massa munkar och bullar så har nyss vart och smakat på dom.
Imorgon blir det skola sen möta upp GusstN och följa med henne till U.M en snabbis sen åka in till Valbo snabbt för Malin ska inskaffa sig ett par nya skor. Ni behöver ej fråga vad för skor, CONVERSE antagligen. Bästa skorna, har typ 12 st nu i olika färger. Själv ska jag köpa lite smink. Borde egentligen åka in till Gävle och gå in på Redrum och köpa tre nya stavar till ansiktet. Har ju tappat kulorna på tre piercingar så har dom inte i just nu. :/
Men men, nu ska jag hoppa in i duschen som jag borde ha gjort för länge sen. Sen blir det att ringa D och prata en stund sen försöka sova lite. Sov 2 timmar inatt bara. Godnatt.

Inga kommentarer: